03 October, 2014

hilang berganti...

As salam bloggers...

Pernah tak korang dengar ayat patah tumbuh hilang berganti?
hihi..macam lirik lagu pun ada kan..setelah bersedih kehilangan gio, aku mengambil keputusan untuk mencari pengganti..adoii ayat tak leh blah kan..hukhuk..

So pergilah pet shop beli sekor kura-kura..hurmm lama gak memilih sebab semua nampak kecil sangat..cam baby2 gitu..but i have to choose..so pilih rambang je.after that bayar terus bawa balik.

Aku kasi nama Nahar..cun kan nama..hee.furst time sampai rumah nahar diam je..tak bergerak langsung..makan pun tidak..tapi mujur nuhan dapat menerima kehadiran nahar.First time nahar sampai nuhan duk hidu dapat rasa kehadiran spesis dia..kelakar gak time tu.

Sekarang ni, nahar tengah biasakan diri dengan suasana baru even tidak seaktif gio namun cukup la sekadar menemani nuhan meniti hari-hari yang mendatang.Gio berlalu pergi namun ingatan terhadapnya tidak akan pernah luput.

So uolss jom tengok pic nahar...nsem tak??hehe


Pandai berposing ni kalah model..diam je bila snap gambar.Sporting nahar ni..hehe.

Ok readers...see u next entry.



Love,

Ely mirsada..


6 comments:

  1. Wah, nuhan dah dapat kawan baru rupanya ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahmad zu: aah..hope dyorg serasi

      Delete
  2. Dulu pernah jugak bela kura-kura. Tapi bila dah lama sgt, takde orang nak layan dia dah. Last2 kitorang lepaskan dia kat sungai jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. teena: alaaa..cianyer lepaskan...

      Delete
  3. Alahaiiiii.....comel nya kura² Elly. Hehehe...xpernah bela kura²...
    Kat rumah ada sepasang 'anak berbulus' a.k.a meow. (^^,)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooryanawati: hehe tq2..meow2 pm cumel

      Delete

tq for your comment...muachh ckit..hee