17 July, 2014

biskut raya.....yahuuuu

Salam uolss sekalian alam........hee

Hari ni nak gak update pasal biskut raya aka kuih raya..hee..al kisahnya kita dah buat biskut raya tau..even tolong-tolong jer,huahaha

Biskut pertama di panggil biskut sarang semut..nape nama biskut macam tu lu pikir sendiri..hee...janji sodapp..jom tengok cam ne rupanya telah setelah di baking oleh aku aka ely..

tadaa...



Ok next biskut kedua..di beri nama biskut nestum...hokess nestum mesti korang tahu kan..alaa yang budak dan mak budak duk makan tue..buat air pun sedap..meleleh..

Ok dah merapu..back to the biskut..mak aii speaking london pulak...hehe..

So nilah hasilnya biskut nestum yang meletopp tue..hee




So apa lagi jom makannn....hee..ehh tak boleh puasa hokes..
jangan merepek kang kena lempang..huii..jumpa lagi di lain entry.




Love,
Ely mirsada..


2 comments:

tq for your comment...muachh ckit..hee