22 July, 2014

bunga api sinonim dengan raya

As salam semua....

Short update...hihi..

Biar gambar berbicara..




Alamakk.. main bunga api ke bakar bunga mamaku...hehe
jangan marah yer mama....hee

Mengalahkan budak kecik pulak aku ni kan...beriya je main..tak pe asal hati bahagia..iye ke idok? hihi

Ok la jumpa next entry,hee

Daa..daa..



Love,
Ely mirsada..

17 July, 2014

biskut raya.....yahuuuu

Salam uolss sekalian alam........hee

Hari ni nak gak update pasal biskut raya aka kuih raya..hee..al kisahnya kita dah buat biskut raya tau..even tolong-tolong jer,huahaha

Biskut pertama di panggil biskut sarang semut..nape nama biskut macam tu lu pikir sendiri..hee...janji sodapp..jom tengok cam ne rupanya telah setelah di baking oleh aku aka ely..

tadaa...



Ok next biskut kedua..di beri nama biskut nestum...hokess nestum mesti korang tahu kan..alaa yang budak dan mak budak duk makan tue..buat air pun sedap..meleleh..

Ok dah merapu..back to the biskut..mak aii speaking london pulak...hehe..

So nilah hasilnya biskut nestum yang meletopp tue..hee




So apa lagi jom makannn....hee..ehh tak boleh puasa hokes..
jangan merepek kang kena lempang..huii..jumpa lagi di lain entry.




Love,
Ely mirsada..


10 July, 2014

Segmen blogwalking by Eiqa Almond


jom join reramai....
klik SINI if nk join k

jom sama-sama memeriahkan...kedebommm
haha..